MENYERIKAN KEHIDUPAN DENGAN MEWARNAI IMAN

Bukan warna jadi pertikaian, bukan petikaian jadi kegelapan, bukan kegelapan yg menjadi corak, bukan corak yg mengambarkan situasi, Bukan situasi yg menghidupkan suasana, Bukan suasana yg menceritakan, Bukan cerita yang di kisahkan, bukan kisah yg menjadi ukuran, Bukan ukuran yg menjadi kehebatan, Bukan kehebatan menunjukkan kemenangan, Bukan kemenanagan yg hendak di capai, bukan Capaian yg di utamakan, tp usaha yang di jalankan walaupun sedikit namun ia berterusan utk menyampaikan kepada Semua

...

Selamat Datang ke Blog Serangga Hijau

Monday, May 31, 2010

daSar peNakut : yAhudi laknAtullah !!!

Posted by MFS_8812


Kali ini entri yg lebih kasar ingin di tulis oleh saya apabila mendapat tahu serangan terhadap Kapal Mavi Marmara yg merupakan kapal kemanusiaan bantuan ke gaza yg di serang oleh komando israel yg merampas kapal tersebut. Inilah golongan yg penakut dan bacul apabila sanggup merampas kapal misi kemanusiaan gaza yg sememangnya bukan hendak berperang dengan mereka. Rasa membuak buak perasaan apabila mendapat tahu perkara ini, berlaku dah di dalangi oleh israel yg sentiasa memerangi org islam sejak dari zaman nabi lagi. Sedar atau pun tidak kita bahawa kita sekarang ini masih mengikut telunjuk israel yg berada dalam bentuk bayangan pada pemerintahan dan pemimpin malaysia. Betapa ceteknya pemikiran pemimpin malaysia yg menggunakan idea isreal utk menjadi penasihat.
Malunya saya duduk di bumi malaysia yg bersekongkol dengan israel dan menjadi ajen israel dalam menghapus islam di dunia. Pernah juga terfikir nak lari sahaja dari malaysia utk duduk di negara islam yg menjalankan undang-undang islam dan di jamin lebih sejahtera dengan pemimpin islam. Masih lagi berkeadaan geram apabila melihat video rampasan kapal Mavi yg di rampas oleh komando israel menggunakkan helikopter.
Sbnrya sms dari shbt dalam jam 4.30 petang pada 29 Mei 2010 yg memberitahu tentang kapal misi kemanusiaan gaza akan di rampas oleh komando israel dan meminta utk solat hajat agar di lindungi. Malangnya sms tersebut hanya di baca dan di forwarkan kepada Abg Azhan Atan (juara akademi nasyid TV9 ) Shj di sebabkan kebetulan bersembang dengan saya. Mungkin kepekaan kita tentang msj yg di sampakan oleh sahabat/sahbiah utk di beritahu kepada semua tidak di endahkan. Mungkin ia juga salah saya.
Rasanya kesal dengan adanya manusia seperti israel yg sanggup membunuh mereka yg cintakan keamanan demi membebaskan gaza dan hanya bantuan kemanusiaan yg di berikan utk membebaskan gaza. Sememangnya penakutlah manusia seperti Israel yg menyerang mereka yg tidak bersiap sedia dengan berperang. Amat bodohla melawan mereka yg lemah dan ini menujukkan Israel lemah dan sememangnya bacul dengan tindakan bodoh yg penakut. Cabarlah mereka yg lebih bersiap siaga dengan kamu agar adil dan saksama utk bertarung agar lebih puas dengan kemenangan dan bukanya berperanga dengan mereka yg tidak ada senjata.. lakhanat yahudi Israel yg penakut pada dasarnya.
Jelaslah israel takut utk menyerang mereka yg besiap sedia dan hanya menyerang mereka yg lemah sahaja. Seorang pendekar yg hebat tidak akan membiarkan lawanya sakit utk berlawan ataupun tidak bersenjata jika berlawan bahkan membiarkan sakit kembali sembuh atau memberi senjata utk berlawan agar menghasilkan kemenangan yg puas. Sekiranya di takdirkan utk aku memandu apache nescaya aku targetkan kemuka ketua Israel dan yahudi dahulu. Biarlah sehingga titisan darah yg terakhir sbb yg aku impikan hanya syahid di jalan Allah. Aku tahu suatu hari nanti akan ku pergi ke sana juga dengan berniat impian utk syahid di jalanMu. Mana mungkin darah keturunan tok linggi ini tidak boleh tumpah mati syahid di tanah pembebasan islam spt di baitul maqdis. Mana mungkin mimpi-mimpi berjuang daku tidak menjadi kenyataan. Mana mungkin satu hari nanti aku akan bersama Hamas dan berIntifadar dalam pembebasan

Ya Allah, Muliakanlah Islam dan orang Islam.
Ya Allah, hinakan syirik dan musyrikin.
Ya Allah, tolonglah sahabat2 kami yang Muslim dan mujahid dan golongan2 lemah, di Palestin, di Lubnan, di Iraq dan disemua tempat dan di semua masa.
Ya Allah, binasakanlah musuhMu, musuh agama Islam.
Ya Allah, hancurkanlah kekufuran, syiriq dan munafiq.
Ya Allah, sesungguhnya kami jadikan pada leher2 musuh kami (kami serahkan kepadaMu) dan kami berlindung dengan Mu dari kejahatan2 mereka.
Ya Allah, cerai beraikanlah himpunan mereka, pisahkan kesatuan mereka, selerakkan kalimah2 mereka, gegarkan ketetapan hati mereka, kalahkan mereka dengan anjing dari anjing2 Mu.
Wahai Tuhan yang Maha Gagah, Wahai Tuhan yang Maha Keras, Wahai Tuhan yang Maha Membalas, Wahai Allah!!!
Wahai Allah yang menurunkan kitab (al-Quran), Tuhan yang menggerakkan langit, Tuhan yang mengalahkan tentera ahzab.
Kalahkan kuffar, kalahkan Yahudi, kalahkan Amerika dan sekutu2 mereka dan tolonglah kami atas mereka.
Ya Allah, Engkau berkuasa, kami lemah, kami mengadu kelemahan kami.
Ya Allah, Engkau Tuhan kami dan kami adalah hamba2Mu.
Ya Allah, rezekikan kepada kami syahid di jalan Mu.
Ya Allah, berikanlah kepada kami kehidupan di dunia ini baik dan di akhirat juga baik.
Dan selamatkan kami dr azab neraka.
Selawat dan salam keatas junjungan Nabi s.a.w.

0 comments:

Nasyid Fm

.


I made this widget at MyFlashFetish.com.