MENYERIKAN KEHIDUPAN DENGAN MEWARNAI IMAN

Bukan warna jadi pertikaian, bukan petikaian jadi kegelapan, bukan kegelapan yg menjadi corak, bukan corak yg mengambarkan situasi, Bukan situasi yg menghidupkan suasana, Bukan suasana yg menceritakan, Bukan cerita yang di kisahkan, bukan kisah yg menjadi ukuran, Bukan ukuran yg menjadi kehebatan, Bukan kehebatan menunjukkan kemenangan, Bukan kemenanagan yg hendak di capai, bukan Capaian yg di utamakan, tp usaha yang di jalankan walaupun sedikit namun ia berterusan utk menyampaikan kepada Semua

...

Selamat Datang ke Blog Serangga Hijau

Thursday, August 27, 2009

Satu Cinta

Posted by MFS_8812




Klip video ini mengigatkan kita kepada pencinta yang sebenarnya iaitu Allah, satu cinta lagu yg memberi peringatan yg mana cintalah kepada pada yg satu iaitu Allah.
Satu cinta yang di cari hanya pada Allah yg lebih mencintai diri. Walaupun sudah menjadi fitrah yg mana minat, Allah menguji sebenarnya. Di hadirkan perasan cinta dan sayang pada manusia sementara untuk dirasai dan akhirnya berpisah, itulah cinta dunia yg tidak kekal. Perasaan syg tidak dapat lari dari hati, sbb itulah di timbulakan oleh Allah perasaan sayang agar bila sayang akan di ingati dan pada konsep yg mudah mengigati Allah tiap masa.

0 comments:

Nasyid Fm

.


I made this widget at MyFlashFetish.com.