MENYERIKAN KEHIDUPAN DENGAN MEWARNAI IMAN

Bukan warna jadi pertikaian, bukan petikaian jadi kegelapan, bukan kegelapan yg menjadi corak, bukan corak yg mengambarkan situasi, Bukan situasi yg menghidupkan suasana, Bukan suasana yg menceritakan, Bukan cerita yang di kisahkan, bukan kisah yg menjadi ukuran, Bukan ukuran yg menjadi kehebatan, Bukan kehebatan menunjukkan kemenangan, Bukan kemenanagan yg hendak di capai, bukan Capaian yg di utamakan, tp usaha yang di jalankan walaupun sedikit namun ia berterusan utk menyampaikan kepada Semua

...

Selamat Datang ke Blog Serangga Hijau

Saturday, January 17, 2009

Tahniah Pelajar UTHM..

Posted by MFS_8812

Hancur-hancur hancur YAHUDI, Hancur-hancur hancur ZIONIS, Bangkit-bangkit MAHASISWA... Begitulah lontaran suara yang menjadi kesatuan kepada pelajar UTHM yang menjadi bukti menentang sekeras-kerasnya kekejaman terhadap rakyat Palestin di GAZA. Bermula selepas solat jumaat, paduan suara yg bersatu membangkitkan semangat plajar yg di mulai dari kolej Tun Dr Ismail ibarat gelombang pengharapan supayar membebaskan palestin.
Mahasiswa yg hadir turut melontarkan Takbir!! sebagai satu lontaran semangat yg memuji kebesaran ALLAH.
Turut kedengaran pemimpin mahasiswa turut berucap antaranya YDP MPP 2009, President Kelab Iqra', President Kolej Kediaman Perwira dan wakil pelajar dari Yaman melontarkan semangat kepada mahasiswa agar memboikot barangan israel. Teriakan suara mereka ibaratkan satu semangat yg berkobar- kobar demi melepaskan cengkaman Makhluk Durjana Zionis dan Israil dari Palestin. Himpunan Aman tersebut telah dianggotai oleh pelbagai pihak antaranya staf-staf,pensyarah dan pemimpin kanan Universiti. Mereka juga turut turun padang untuk membantah kekejaman di GAZA... ini lah bukti kepaduan ISLAM yang sebenar.
Turut trun menjayakan Himpunan Aman adalah muslimat yg berkobar-kobar utk menentang bersama-sama menjayakan himpunan aman.... Turut di berikan peluang utk muslimat berucap bersama-sama menjayakan bantahan kekejaman ini..... Puisi juga telah di perdengarkan utk membuktikan kekejaman terhadap negara ISLAM semakin menjadi-jadi.
Himpunan aman ini juga melancarkan derma kilat kepada mangsa palestin......

Inilah yg kita mahukan, kesepaduan mahasiswa utk menentang Israel Laknatullah dari bumi negara Islam, dengan berhimpun beramai-ramai ia membuktikan majoriti umat mengutuk sekeras-kerasnya kekejaman terhadap negara ISLAM. Dengan pembuktian kita dapat semangat utk bersatu, dengan bersatu kita lebih padu, sekiranya kita padu, apa-apa benteng yg menjadi penghalang dapat kita tuju dengan menembusinya pada arah yg satu, agar semua musuh menjadi buntu kerna kita mampu bersatu menentang musuh yg "Batu" lagi "Dungu" yg tidak megerti maksud kehidupan yg jitu.

Hancur- Hancur, Hancur yahudi.
Hancur-hancur, hancur Israel.
Bangkit-bangkit, Mahasiswa.....
Bangkit-bangkit, Bangkit ISLAM....
Tegak-tegak, kebenaran.....






0 comments:

Nasyid Fm

.


I made this widget at MyFlashFetish.com.